Циклова комісія з соціальної роботи
Циклова комісія соціальної роботи
Проблема, над якою працює циклова комісія з соціальної роботи: «Підвищення якості знань та успішності студентів, використання інтерактивних методів навчання та інноваційних підходів, виховання демократично-орієнтованої, відповідальної і самодостатньої особистості з опорою на національну спадщину та загальнонародні традиції.»
Викладачі циклової комісії:
— орієнтують студентів на високу активність як на заняттях, так і в позааудиторний час;
— спонукають до колективної та самостійної діяльності;
— забезпечують процес оволодіння студентами науково-теоретичними знаннями;
— втілюють професійно-орієнтований підхід при навчанні майбутніх фахівців;
— створюють умови для їх творчої та пошукової діяльності.
Викладачі впроваджують у навчальний процесс:
— інтерактивні методи: ділові та рольові ігри, лекції-конференції, диспути, творчі зустрічі;метод взаємного контролю, робота в малих групах, метод проектів;
— мультимедійні засоби навчання: відеофільми, презентації, електронні підручники, тести тощо.
Педагогічні працівники активно працюють над:
— покращенням навчально-методичних комплексів з дисциплін;
— зростанням педагогічної майстерності;
Робота циклової комісії багатогранна, але мета одна – забезпечити суспільство висококваліфікованими, культурними та патріотичними фахівцями.
Проблема, над якою працює циклова комісія – втілення в навчально-виховний процес іноваційних технологій, підвищення педагогічної майстерності викладачів.
Методична робота циклу спрямована на:
- вироблення єдиної педагогічної позиції, спільних цінностей, традицій з питань організації навчально – метадичної роботи;
- розвиток педагогичної майстерності та професіналізму викладачів;
- залучення викладачів циклу до участі в конференціях, педагогічних читаннях, методичних семінарах, виставках;
- виявлиння, узагальнення, поширення педагогічного досвіту, обмін цінними методичними знахідками, впровадження досягнень педагогічного досвіту;
- формування інноваційного середовища, активне користування інновацій у навчальному прцесі, іноваційно – творчий підхід до навчально-виховного процесу;
- забезпечення законодавчого та інструктивно – методичного супроводу навчального прцесу.