Маркетинг

Маркетинг – сіль бізнесу. Його завдання: покращити смак і викликати спрагу споживання. Олександр Панкрухин

OP-MK-profil

OP-MK-ost-1

Група_забезпечення

Якісний склад науково-педагогічних працівників

Інформація про наявність робочих програм за освітньо

Обладнання лабораторій та спеціалізованих кабінеті

Visnovki-Marketing-KEiT-1-5

Visnovki-Marketing-KEiT-6-10

Visnovki-Marketing-KEiT-11-16

Visnovki-Marketing-KEiT-17-21

Освітньо — провесійна програма 075 Маркетинг 2020р.

ОП-МК-профіль-20

 

 

 

АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОФЕСІЇ

Починаючи власний бізнес, здійснюючи підприємницьку діяльність в сучасному ринковому конкурентному середовищі необхідно знати технології і принципи маркетингу.

Сучасні виробничі можливості промисловості, амбіції торгівлі, необхідність створення позитивного іміджу будь-якої компанії, популяризації конкретної людини не можливі без запровадження сучасних маркетингових напрямків і підходів.

Саме фахівці маркетингу є вкрай необхідними для ефективного розвитку національної економіки загалом, а також кожного конкретного економічного суб’єкта безпосередньо.

Маркетинг – це діяльність з прийняття управлінських рішень щодо ринково-виробничої  та ринково-торговельної стратегії організації на основі аналізу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища з метою реалізації економічних інтересів всіх учасників ринку.

Для ефективного функціонування на ринку необхідно вміти аналізувати фактори бізнес-середовища, проводити дослідження ринку, здійснювати ефективну рекламну кампанію, забезпечувати ефективне функціонування абсолютно всіх сфер діяльності компанії для забезпечення конкурентоспроможності. І саме маркетолог допоможе  все це впровадити в життя .

Фахівці-маркетологи необхідні різноманітним центрам державних органів різного рівня, науково-дослідним організаціям, органам соціального захисту, інформаційним та аналітичним підрозділам банків, біржових структур, страхових компаній, виробничим та торговельним підприємствам з різними формами власності, міжнародним фірмам та їх представництвам, закладам освіти, медичним закладам різних форм власності і т.д.

ПЕРЕВАГИ НАВЧАННЯ НА СПЕЦІАЛЬНОСТІ

Під час навчання на даній спеціальностістуденти вивчають різноманітні аспекти маркетингової діяльності, безпосередньо споживчого і промислового маркетингу, специфіку маркетингу на міжнародному ринку, використання логістичних підходів та принципів здійснення маркетингової товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики, некомерційного маркетингу та інших видів діяльності. Навички практичної роботи студенти отримують під час проходження навчальної та технологічної практики на сучасних підприємствах міста.

Маркетинг – це творча і креативна професія. Для здійснення маркетингу важливо використовувати такі заходи і напрямки, які не використовують компанії-конкуренти, тільки тоді бізнес бути успішним.

Маркетинг – це різнобічна діяльність на ринку, ефективність якої передбачає використання таки сучасних напрямків, як SMM-маркетинг, таргетинг, брендинг, копірайтинг, арбітраж, SEO- і LSI-технології і т.д.

Маркетинг – це затребувана і високооплачувана професія на сучасному ринку праці.

Знання маркетингу допомагають в самореалізації людини. В сучасному світі, коли мережа Інтернет і безпосередньо соціальні мережі стали буденністю для кожного з нас, саме знання маркетингу, його основних напрямків допомагають людини не виходячи з дому перетворювати свої захоплення, а інколи і звичайне побутове життя на роботу, яка приносить дохід.

Дисципліни, що формують загальні компетентності

  • Основи філософських знань
  • Іноземна мова (за проф. спрямуванням
  • Правознавство
  • Історія України
  • Соціологія
  • Українська мова (за проф. спрямуванням)
  • Культурологія
  • Фізичне виховання
  • Політична економія
  • Вища математика
  • Інформатика та комп’ютерна техніка
  • Економіка підприємства
  • Фінанси підприємства
  • Бухгалтерський облік
  • Статистика
  • Екологія
  • Безпека життєдіяльності

Дисципліни професійного спрямування

  • Маркетинг
  • Розроблення товару
  • Логістика
  • Організація закупівлі та продажу
  • Електронна комерція
  • Інформаційні системи і технології в маркетинговій діяльності
  • Комунікаційна діяльність
  • Ринкові дослідження
  • Ціноутворення
  • Основи охорони праці
  • Підприємницька діяльність
  • Трудове право
  • Комерційне товарознавство непродовольчих товарів
  • Комерційне товарознавство продовольчих товарів
  • Інфраструктура товарного ринку

Місце роботи  майбутнього маркетолога

Маркетологи сьогодні необхідні будь-якій фірмі, яка зацікавлена в просуванні та збуті свого продукту, будь то товар, будь то послуга. Відділи маркетингу є в банках, холдингових компаніях, транснаціональних компаніях, промислових компаніях, торгових фірмах. Маркетологи затребувані і в спеціалізованих консалтингових компаніях, рекламних агентствах, компаніях, які надають послуги з проведення маркетингових досліджень, а також логістичних організаціях.

Згідно з національним класифікатором професій фахівці спеціальності 075 Маркетинг можуть займати такі посади:

  • Агент
  • Агент комерційний
  • Агент торговельний
  • Комівояжер
  • Мерчендайзер
  • Представник торговельний Торговець комерційний
  • Торговець роз’їзний
  • Закупник
  • Організатор з постачання
  • Організатор зі збуту
  • Черговий по товарній конторі
  • Торговельний брокер (маклер)
  • Агент рекламний
  • Представник з реклами
  • Ревізор комерційний
  • Торговець (обслуговування бізнесу та реклами)

ПРОДОВЖЕННЯ НАВЧАННЯ

Після закінчення навчання в коледжі випускники можуть продовжити навчання у Національному університеті «Чернігівська політехніка»» та інших закладах вищої освіти.

Якщо Ви хочете стати успішним та затребуваним на ринку, вміти здобувати конкурентні переваги, працювати в задоволення і ще й отримувати за це гроші, тоді спеціальність Маркетинг у ВСП ФКЕТ НУ «Чернігівська політехніка» саме для Вас!

Маркетинг — це креативно, сучасно і захоплююче. Якщо Ви уважні, комунікабельні, маєте аналітичне та творче мислення, то Вам необхідно обрати саме цю спеціальність.

А висококваліфіковані викладачі коледжу допоможуть Вам отримати необхідні знання та навчать розуміти принципи роботи в сучасному ринковому середовищі