Циклова комісія маркетингу та торгівлі
Циклова комісія працює над проблемою:
«Формування освітньо-пізнавальних, науково-дослідницьких та виховних компетентностей здобувачів освіти через створення інформаційного середовища та застосування digital ресурсів, здійснюваного на принципах розвитку творчого потенціалу викладача, який стимулює інноваційну діяльність у коледжі за умов змішаного навчання.»
Головна мета роботи циклової комісії –
надання здобувачам фахової передвищої освіти комплексних знань і практичних навичок, підвищення рівня успішності здобувачів освіти та підготовку кваліфікованих фахівців для бізнес-середовища з урахуванням поточних тенденцій та вимог ринку, впровадження та здійснення наукових досліджень в галузі маркетингу та торгівлі
Основними завданнями циклової комісії є:
- безпосереднє забезпечення навчального процесу відповідно до державних вимог і стандартів освіти;
- організаційно-методичний супровід освітньої діяльності здобувачів фахової передвищої освіти (розробка і постійне оновлення робочих навчальних програм, навчально-методичних комплексів дисциплін, програм практик тощо);
- вдосконалення методичної підготовки викладачів і майстрів виробничого навчання;
- співпраця з бізнес-структурами для вдосконалення практичних навичок здобувачів освіти та впровадження інноваційних рішень у сфері маркетингу та торгівлі;
- широке використання в освітньому процесі передового дидактичного досвіду, сучасних засобів і джерел новітньої інформації;
- проведення наукових досліджень в сфері маркетингу та торгівлі
- вивчення і впровадження інноваційних технологій в навчально — виховний процес, орієнтований на розвиток здобувача освіти;
- удосконалення методичної майстерності викладачів, підвищення професіоналізму при проведенні аудиторних занять та позаудиторних заходів;
- сприяння професійному розвитку викладачів циклової комісії через участь у конференціях, тренінгах, вебінарах та проходження курсів підвищення кваліфікації;
- вивчення та впровадження передового досвіду роботи викладачів.
![]() |
Очолює циклову комісію:
Бєлянкіна Н.В. – викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист. Дисципліни: «Товарознавство продовольчих продуктів», «Логістика».
|
До складу циклової комісії входять:![]() |
Примаченко Т.А. – викладач вищої кваліфікаційної категорії. Дисципліни: «Маркетинг», «Ринкові дослідження», «Маркетингова товарна політика», «Маркетингова цінова політика». |
![]() |
Філоненко О.О. – викладач вищої кваліфікаційної категорії. Дисципліни: «Біржова діяльність», «Комерційна діяльність», «Підприємництво».
|
![]() |
Єременко Н.М. – викладач вищої кваліфікаційної категорії. Дисципліна «Інфраструктура товарного ринку», «Обладнання підприємств торгівлі», «Економічний аналіз».
|
![]() |
Антончик О.С. – викладач категорії “спеціаліст”.
Дисципліни: “Товарознаство непродовольчих товарів”, “Вступ до фаху”. |
![]() |
Селех Д.С.– викладач категорії “спеціаліст”.
Дисципліни: “Стратегічне управління”, “Комунікаційна діяльність”, “Цифровий маркетинг”. |