Відокремлений структурний підрозділ

Гостьова лекція для здобувачів освіти ОПП Маркетинг спеціальності 075 Маркетинг на тему «Побудова конверсійних воронок в digital маркетингу»

8 жовтня 2024 року, за ініціативи кафедри маркетингу, PR технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка», здобувачі освіти коледжу ОПП Маркетинг спеціальності 075 Маркетинг, груп МК-8, МК-10, МК-12 мали унікальну можливість відвідати гостьову лекцію від Олександра Рися, приватного підприємця та бренд-амбасадора компанії «SendPulse». Лекція була присвячена важливим аспектам сучасного маркетингу, зокрема побудові маркетингових воронок, використанню ключових digital інструментів та впровадженню штучного інтелекту (ШІ) у маркетингові стратегії.
До лекції також долучилися:
– Здобувачі кафедри економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування Державного університету інфраструктури та технологій (наукові гуртки “Економіст”, “Маркетинг” та молодіжний бізнес-хаб «T&T business hub»);
– Студенти кафедри маркетингу Національного технічного університету «Дніпровська політехніка»
Пан Олександр розпочав лекцію з пояснення важливості маркетингових воронок у сучасному бізнесі.
Особливу увагу було приділено digital інструментам, які використовуються в рамках воронок продажів. Олександр поділився досвідом щодо таких інструментів, як email-маркетинг, таргетована реклама в соціальних мережах, чат-боти та SEO. Він наголосив на важливості комбінування цих інструментів, щоб забезпечити ефективність кожного етапу маркетингової стратегії.
Однією з найбільш обговорюваних питань лекції стало використання штучного інтелекту в digital маркетингу. Олександр наголосив, що ШІ значно змінює спосіб взаємодії компаній з клієнтами. Наприклад, за допомогою інструментів на основі ШІ можна автоматизувати аналіз поведінки клієнтів, персоналізувати пропозиції та передбачати майбутні потреби. Лектор навів приклади використання штучного інтелекту у створенні рекомендаційних систем, автоматизації email-розсилок та створенні прогнозів продажів.
Олександр навів декілька практичних прикладів успішних маркетингових воронок, які використовувалися великими брендами.
Лекція Олександра Рися стала корисним та мотивуючим заходом для здобувачів освіти, які зацікавлені в кар’єрі у сфері маркетингу. Вивчення маркетингових воронок та впровадження новітніх технологій, таких як ШІ, допоможе майбутнім фахівцям краще зрозуміти, як побудувати ефективну стратегію для досягнення маркетингових цілей.