Відокремлений структурний підрозділ

На базі підприємства-стейкхолдера відбулося засідання робочої групи освітньо-професійної програми Харчові технології

30 квітня 2025 року з метою удосконалення змісту підготовки фахівців за спеціальністю Харчові технологіївідбулося засідання робочої групи циклової комісії харчових технологій, готельно-ресторанної справи та кейтерингу.

Особливістю цього засідання стало те, що воно проходило на базі підприємства-стейкхолдера — філії ТОВ «ТС ПЛЮС», гастромаркету WINETIME, що дало змогу поєднати теоретичне обговорення з реальними виробничими умовами.

У роботі взяли участь:

Людмила ІЛЛЯШЕНКО – керівник робочої групи, заступник директора з навчальної роботи, викладач-методист;

Галина СМИРНОВА – завідувач технологічного відділення;

Ольга ГОНЧАРОВА – викладач циклової комісії;

Ольга ДОЦЕНКО і Тетяна ОДЕРІЙ – здобувачки освіти ІІ курсу освітньо-професійної програми «Харчові технології»;

Дмитро СТОЛІНЕЦЬ – директор філії ТОВ «ТС ПЛЮС», стейкхолдер освітньо-професійної програми.

Під час засідання Людмила Ілляшенко повідомила про необхідність зміни галузі знань та спеціальності освітньо-професійної програми відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2024 року № 1021.

Обговорення відбулося у форматі активного діалогу між педагогами, здобувачами освіти та роботодавцем.

Серед ключових пропозицій:

Дмитро Столінець запропонував нову редакцію мети програми, спрямовану на підготовку конкурентоспроможних фахівців, здатних працювати у сфері ресторанного господарства відповідно до сучасних вимог безпечності й якості харчових продуктів. Також наголошено на необхідності розширити розділ «Інформаційне та навчально-методичне забезпечення» шляхом упровадження сучасних прикладних програм, які використовуються в ресторанній сфері.
Ольга Доценко висловила пропозицію додати освітній компонент «Основи маркетингу», що сприятиме формуванню у здобувачів умінь аналізувати споживчі потреби та ефективно просувати продукцію й послуги на ринку.
Тетяна Одерій запропонувала вилучити компонент «Екологія», оскільки його зміст частково інтегровано до інших навчальних дисциплін.
Ольга Гончарова звернула увагу на необхідність розширення переліку вибіркових освітніх компонентів.

За результатами обговорення вирішено включити оновлену мету до проєкту освітньо-професійної програми, оприлюднити документ для громадського обговорення на офіційному вебсайті Коледжу та врахувати пропозиції учасників засідання під час подальшого доопрацювання.

Засідання пройшло у конструктивній, партнерській атмосфері, сприяючи зміцненню взаємодії між закладом освіти та представниками бізнесу, а також підвищенню практичної спрямованості освітнього процесу.