Участь здобувачів фахової передвищої освіти ОПП Маркетинг спеціальності 075 Маркетинг групи МК-8 у VІ Всеукраїнській науковій конференції Науковий простір: аналіз, сучасний стан, тренди та перспективи»
18 жовтня 2024 року здобувачки освіти ОПП Маркетинг спеціальності 075 Маркетинг групи МК-8 Завидей Софія та Жовторіпенко Христина ВСП «Фаховий коледж економіки і технологій» НУ «Чернігівська політехніка», під науковим керівництвом Примаченко Тетяни, долучилися до VІ Всеукраїнської студентської наукової конференції «Науковий простір: аналіз, сучасний стан, тренди та перспективи», що об’єднала молодих науковців з усієї України для обговорення актуальних питань сучасної науки та бізнесу.
Завидей Софія представила тези на тему: “Ефективне використання соціальних мереж у маркетинговій стратегії та репутаційному менеджменті”. Софія обрала для дослідження важливу тему, що стосується використання соціальних мереж для побудови успішної маркетингової стратегії та управління репутацією бренду. У своїх тезах вона підкреслила, як соціальні платформи стали потужним інструментом для брендів у взаємодії з аудиторією, допомагаючи не лише просувати продукти та послуги, але й будувати довіру та лояльність клієнтів.
Жовторіпенко Христина представила тези на тему:: “Аналіз можливостей та ризиків впливу штучного інтелекту на маркетингові стратегії”. У своїй роботі вона висвітлила, як технології на основі штучного інтелекту змінюють підхід до маркетингу — від персоналізації рекламних кампаній до аналізу поведінки споживачів у режимі реального часі. Тези Христини також торкнулися ризиків, пов’язаних із використанням ШІ, зокрема етичних питань і проблем конфіденційності даних.