Відокремлений структурний підрозділ

Виховна година на тему «Зимові пригоди без шкоди»

25 грудня 2024 р. для здобувачів освіти ОПП Право групи ПР-21 була проведена виховна година на тему «Зимові пригоди без шкоди».
На виховній годині здобувачі освіти пригадали важливість дотримання правил безпеки у зимовий період. Особливу увагу було приділено тому, як залишатися помітними в темну пору доби. Було наголошено про користь флікерів, які варто носити на одязі, рюкзаках і навіть повідцях домашніх тварин, щоб водії могли вчасно їх побачити. Обговорювалися також правила використання ліхтариків, важливість вибору світлого одягу та дотримання безпечного переходу через дорогу лише на пішохідних переходах і в освітлених місцях.
Тема безпеки на кризі також викликала зацікавлення. Учасники вчилися розпізнавати міцність льоду за кольором і дізналися, що найміцніший лід має блакитний відтінок, а сірий і білий можуть бути небезпечними. Було наголошено на необхідності уникати прогулянок по тонкому льоду, особливо на початку чи наприкінці зими. Здобувачі освіти також обговорювали, як діяти, якщо хтось провалився під лід, використовуючи підручні засоби для допомоги, і як самим уникнути небезпеки. Не менш важливою була тема ожеледиці. Було пояснено, як небезпечно ходити по слизьких люках чи ділянках з бурульками, а також як правильно тримати рівновагу, уникаючи падінь.
Окремо говорили про правила поводження під час пожежі. Здобувачі освіти пригадали, як безпечно користуватися свічками, не залишаючи їх без нагляду, та уникати перевантаження електромереж. Було також розглянуто алгоритм дій у разі пожежі: повідомлення рятувальників, негайне залишення приміщення і правильне поводження у задимленій зоні.
Щоб закріпити знання, учасники взяли участь у грі «Правда чи брехня», де вони обирали правильні відповіді на основі отриманої інформації. Додатково для обговорення було запропоновано кілька ситуацій, наприклад, про хлопчика, який провалився під лід, чи про дівчинку, яка ігнорувала небезпеку падіння бурульок. Такі приклади допомогли учасникам усвідомити ризики та навчитися правильно реагувати в критичних обставинах.
Виховна година була не лише пізнавальною, але й інтерактивною, що зробило її цікавою і корисною для всіх учасників.