Засідання циклової комісії загальноосвітніх дисциплін
25.09.2024 року відбулось засідання циклової комісії загальноосвітніх дисциплін. Викладачі визначили основні напрямки своєї роботи та обговорили методичну проблему, над якою працюватимуть у 2024-2025 навчальному році. Була розглянута інформація щодо основних документів, відповідно до яких здійснюється організація освітньої діяльності. Відзначено, що вони забезпечують досягнення здобувачами освіти визначених відповідним Державними стандартами результатів навчання. Учасники засідання затвердили план роботи циклової комісії на поточний навчальний рік та висловили свої пропозиції щодо питань, які варто доповнити для обговорення на наступних зборах.
Важливою темою засідання була підготовка різнорівневих завдань для перевірки знань та умінь здобувачів освіти із загальноосвітніх дисциплін. Жостка Алла Миколаївна представила методичну розробку «Застосування тестів для організації диференційованого підходу до оцінювання знань і навичок здобувачів фахової передвищої освіти». Викладач подала обґрунтування впровадження диференційованого тестування здобувачів освіти в освітній процес для активізації навчально-пізнавальної діяльності та запропонувала модель впровадження диференційованого тестування при вивченні інтегрованого курсу «Історія: Україна і світ» у закладах фахової передвищої освіти. Алла Миколаївна наголосила, що освітній процес є ефективним лише за наявності системи контролю, спрямованої на визначення рівня навчальних досягнень здобувачів освіти.
Створення системи контролю за результатами навчальної діяльності здобувачів освіти вимагає активного застосування диференційованого навчання, тобто створення оптимальних умов для різних груп здобувачів освіти відповідно до їхніх можливостей, нахилів, здібностей і потреб; урізноманітнення навчальних завдань з урахуванням індивідуальних особливостей, запровадження ефективного механізму вимірювання й оцінювання кінцевих результатів та їх оприлюднення, максимальної об’єктивізації оцінювання знань, умінь і навичок здобувачів освіти під час проведення різних форм контролю. Використання інформаційного середовища для організації взаємодії здобувачів освіти і викладачів дає можливість краще врахувати індивідуальні особливості здобувачів освіти. Також Алла Миколаївна розказала про вимоги до тестових диференційованих завдань, глибоко проаналізувала критерії оцінювання знань здобувачів освіти.
Викладачі жваво обговорили питання створення диференційованих тестових завдань зі своїх предметів. Відзначили їх особливості, переваги та недоліки.
Тож усі учасники засідання висловили щире бажання плідної співпраці викладацького складу та наших нових здобувачів освіти. На жаль, сьогоднішня безпекова ситуація в країні вносить багато коректив в освітній процес, але всі викладачі готові активно працювати та робити свій посильний внесок у майбутнє держави на нашому освітньому фронті.