УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Інклюзивне навчання – система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.

Інклюзивне освітнє середовище – сукупність умов, способів і засобів їх реалізації для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб та можливостей.

Інклюзивне навчання здобувачів освіти базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.

Будівлі, споруди і приміщення закладів освіти та інклюзивно–ресурсних центрів повинні відповідати вимогам доступності згідно з державними будівельними нормами і стандартами.

Проектування, будівництво та реконструкція будівель, споруд, приміщень закладів освіти та інклюзивно–ресурсних центрів здійснюються з урахуванням принципів універсального дизайну та/або розумного пристосування.

 

З метою забезпечення рівного доступу до освітніх послуг всіх учасників освітнього процесу у ВСП «ФКЕТ НУ «Чернігівська політехніка» створюються відповідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами з урахуванням особливостей їхнього розвитку.

Відповідно до вимог Державних будівельних норм України «Інклюзивність  будівель і споруд»  ДБН В.2.2-40:2018:

– реконструйовано універсальне санітарно-гігієнічне приміщення з окремим входом на 1 поверсі Коледжу для користування МГН;

– встановлено вертикальний  підйомник відповідно до вимог безпеки ДСТУ ISO 9386-1;

– встановлено попереджувальні тактильні смуги для орієнтування, отримання інформації при користуванні освітнім середовищем;

– встановлено тактильні інформаційні таблички, що дублюють текстову інформацію у тактильному вигляді плоско друкованого тексту шрифтом Брайля.