Участь у V Міжнародній науково-практичній Інтернет-конференції «Органічний маркетинг: сучасні технології та перспективи розвитку»
11 листопада 2024 року викладач Тетяна Примаченко разом зі здобувачами фахової передвищої освіти ІІ та ІІІ курсів ОПП Маркетинг спеціальності 075 Маркетинг гр. МК-10 та МК-8 взяли участь у ролі слухачів у V Міжнародній науково-практичній Інтернет-конференції «Органічний маркетинг: сучасні технології та перспективи розвитку» . Конференція проходила під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України.
На конференції особливу увагу було зосереджено на споживанні органічних продуктів. Було висвітлено проблематику споживання органічних продуктів в Україні. Експерти і учасники поділилися досвідом та особистими дослідженнями особливостей споживання органічної продукції в різних країнах світу.
Захід зібрав експертів з екологічного маркетингу, представників органічного бізнесу, а також активістів, які поділилися практичним досвідом та інсайтами про вплив органічних продуктів на сучасний ринок і споживачів.
Для здобувачів фахової передвищої освіти цей досвід став чудовою можливістю глибше ознайомитися з принципами сталого розвитку у маркетингових стратегіях і дізнатися більше про сучасні тенденції в органічному маркетингу. Вони отримали практичні знання про формування попиту на органічні продукти та навчилися розпізнавати маркетингові інструменти, які сприяють підвищенню обізнаності споживачів про органічну продукцію.