Відкрите заняття про сутність маркетингу в групах ФБС-8, ЕП-9
7 лютого викладач Тетяна Примаченко провела відкрите лекційне заняття з дисципліни «Основи маркетингу» на тему «Сутність маркетингу», яке є актуальним на початку вивчення дисципліни, щоб здобувачі освіти зрозуміли значення маркетингу в діяльності будь якої компанії чи організації.
Метою заняття було розкриття понятійного апарату, формування загальних та фахових знань про маркетинг, визначення основних принципів, концепцій та елементів маркетингу.
Логічний, послідовний, доступний матеріал лекції, цікавий виклад та проблемний підхід, підкріплювались висновками та закріпленням викладеного матеріалу. Під час заняття використовувалася презентація з теми, актуальні приклади сучасної діяльності компаній.
Протягом всього заняття був присутній контакт з аудиторією, який сприяв підтриманню інтересу у здобувачів освіти та прагнення до нових знань
На занятті були присутні запрошені гості: Людмила Ілляшенко, Світлана Бурдюгова, Вікторія Петровська, Світлана Дідусенко, Олена Філоненко та Ірина Музичко.
Гості зазначили, що загалом заняття було цікавим, сучасним, проведено із застосуванням інноваційних методик ти інтерактивних прийомів Також підкреслили, що пані Тетяна показала себе як хороший фахівець та вмілий організатор. Протягом заняття їй були властиві виразність вимови, уміння утримувати увагу здобувачів освіти протягом усього лекційного заняття та уважно реагувати на висловлювання здобувачів освіти. На занятті було створено атмосферу доброзичливості і взаємоповаги.