Участь у V Міжнародній науковій конференції “Наукові відкриття та фундаментальні наукові дослідження: світовий досвід” 08 листопада 2024 року
Здобувачка освіти групи МК-8 Поліна Бешун взяла участь у V Міжнародній науковій конференції
08 листопада 2024 здобувачка освіти ОПП Маркетинг спеціальності 075 Маркетинг групи МК-8 ВСП «Фаховий коледж економіки і технологій» НУ «Чернігівська політехніка» Поліна Бешун, під науковим керівництвом Тетяни Примаченко, взяла участь у V Міжнародній науковій конференції «Наукові відкриття та фундаментальні наукові дослідження: світовий досвід» та успішно представила тези на тему «Інноваційний маркетинг як механізм створення нових ринків та формування споживчих потреб».
У своїй роботі Поліна розглянула, як інноваційний маркетинг впливає на появу нових ринків і стимулює нові потреби у споживачів. Вона зазначила, що інноваційний маркетинг охоплює різні етапи життєвого циклу товару: від створення до виходу на ринок, активно сприяючи конкуренції та розвитку компаній. Поліна також підкреслила, що стратегії інноваційного маркетингу допомагають компаніям адаптувати нові наукові відкриття та технології під реальні потреби ринку.