Відокремлений структурний підрозділ

Відкрите заняття з дисципліни «Математика»

 

19 листопада 2024 року викладач Ірина ЮЩЕНКО провела відкрите заняття з дисципліни «Математика» у групі ПР-21. Тема заняття – «Методи розв’язування логарифмічних рівнянь».
Присутні на занятті: Л.О. ІЛЛЯШЕНКО, І.В. ЄЩЕНКО, В.О. ПЕТРОВСЬКА, І.В. ШУМСЬКА, М.В. ЛЕВИЦЬКА, М.В. КАЗІМІРОВА.
Актуальність теми пов’язана з тим, що логарифми – це не просто сукупність формул і правил для запам’ятовування. Це потужний інструмент, який дозволяє вирішувати широкий спектр задач – від різних видів рівнянь до складних фізичних та економічних моделей. Розуміння логарифмів – це не лише вимога для успішного складання НМТ, але й важлива навичка, яка стане в пригоді під час подальшого вивчення математики та інших точних наук.
Під час заняття у здобувачів освіти формувалися компетентності, пов’язані з розумінням поняття логарифма та його застосування. Здобувачі освіти повторили тлумачення логарифма як показника степеня, до якого потрібно піднести основу, щоб отримати задане число. Застосування властивостей логарифмів дозволило розв’язувати рівняння різного рівня складності. Учасники навчилися розпізнавати типи логарифмічних рівнянь та обирати відповідний метод розв’язання залежно від їхньої структури. Крім того, було відпрацьовано навик перевірки розв’язків, що є важливим для забезпечення точності отриманих результатів.
Викладач продемонстрував високий професіоналізм, використовуючи інтерактивну дошку Canva для спільної роботи із здобувачами освіти, що дозволило зробити освітній процес більш цікавим, ефективним та творчим. Завдяки цьому інструменту здобувачі освіти не тільки отримали нові знання, але й розвинули важливі навички для успішної роботи в сучасному світі. Розподіл по залах у Zoom дозволив здобувачам освіти активно працювати в малих групах, що сприяло кращому засвоєнню матеріалу. Практичні завдання, які пропонувались викладачем, були актуальними та різноманітними, що дозволило здобувачам освіти закріпити отримані знання. Загалом, заняття було дуже динамічним та цікавим, що сприяло підвищенню мотивації здобувачів освіти до вивчення математики.